Administrator skladišnih naloga (m/ž)

Logističko-distributivni centar KUKULJANOVO

10.10 - 17.10.2024.
fold image

Što od Vas očekujemo?

  • minimalno SSS
  • poželjno 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • izvrsne komunikacijske vještine te sposobnost koordiniranja drugih ljudi
  • visoka odgovornost u radu i usmjerenost na rezultat
  • spremnost na učenje i izražena volja za radom i razvojem u ovom području
  • spremnost na timski rad kao i na rad u izrazito dinamičnom okruženju

Što Vas očekuje?

  • koordinacija i dodjela rampi za istovar
  • konzultacije sa ostalim odjelima unutar skladišta
  • podrška pri inventurama skladišta
  • obrada ulaznih narudžbi trgovina
  • upravljanje komisioniranjem (npr. dodjela naloga, određivanje prioriteta naloga)
  • provođenje HACCP mjera
  • osiguravanje poštivanja svih zakonskih normi, internih smjernica i standarda
MI SMO USPJEŠNA KOMPANIJA KOJA TRAŽI UPRAVO VAS!
A Vi ste spremni za izazove i novo radno iskustvo. Pridružite nam se i postanite dio našeg uspješnog tima u Plodinama.

ZAINTERESIRANI?


Ako prepoznajete sebe u opisanim karakteristikama, pošaljite nam svoju pisanu prijavu sa životopisom, zamolbom te brojem telefona na adresu Plodine d.d., Radnička 30, 51000 Rijeka, s naznakom «ZA NATJEČAJ-PRODAVAČ-navesti željeno mjesto rada » ili putem linka za prijavu:

zaposljavanje@plodine.hr

 

Prijave se primaju u razdoblju od 10.10.2024. do 17.10.2024. godine.

 

Kandidate ćemo naknadno obavijestiti o terminima za razgovor.