Specijalist u marketingu za koordinaciju projekata i marketinških aktivnosti (m/ž)

Poslovni toranj, Rijeka

17.09 - 27.09.2024.
fold image

Što od Vas očekujemo?

  • 3 ili više godina iskustva u istim ili sličnim poslovima
  • Napredne komunikacijske, analitičke i organizacijske vještine
  • Proaktivan pristup zadacima i sklonost radu u dinamičnom okruženju
  • Izvrsno poznavanje hrvatskog jezika
  • Aktivno korištenje MS Officea s naglaskom na Excel i Power Point
  • Formalno obrazovanje srodno traženoj poziciji (ekonomija, marketing, komunikacije)
  • Sudjelovanje u kreiranju i provedbi godišnjeg marketinškog plana
  • Sudjelovanje u planiranju, vođenju i realizaciji marketinških projekata, aktivnosti i kampanja
  • Koordinacija produkcija kampanja, aktivnosti i planiranih budgeta
  • Praćenje, analiziranje i istraživanje tržišta i trendova
  • Predlaganje ideja i razvoja projekata u skladu s marketinškim trendovima i potrebama tvrtke
  • Aktivna komunikacija s timovima, odjelima i vanjskim suradnicima (agencijama, produkcijskim kućama itd.)
  • Redovno izvještavanje o provedenim zadacima

Što Vas očekuje?

  • Dinamično radno okruženje, uz kontinuiranu mentorsku podršku
  • Stimulativna primanja
  • Kontinuiran razvoj i učenje
  • Rad u jutarnjoj smjeni
  • Neradne vikende i blagdane
  • Božićnicu, uskrsnicu, regres za godišnji odmor
  • Dodatak za prehranu
  • Osiguran besplatan parking
MI SMO USPJEŠNA KOMPANIJA KOJA TRAŽI UPRAVO VAS!
A Vi ste spremni za izazove i novo radno iskustvo. Pridružite nam se i postanite dio našeg uspješnog tima u Plodinama.

Ako prepoznajete sebe u opisanim karakteristikama, pošaljite nam svoju pisanu prijavu sa životopisom, zamolbom te brojem telefona na adresu Plodine d.d., Radnička 30, 51000 Rijeka, s naznakom « SPECIJALIST U MARKETINGU za koordinaciju projekata i marketinških aktivnosti » ili putem linka za prijavu:

zaposljavanje@plodine.hr

 

Prijave se primaju u razdoblju od 17.09.2024. do 27.09.2024. godine.

 

Kandidate ćemo naknadno obavijestiti o terminima za razgovor.