Često postavljana pitanja

  • Kako mogu saznati gdje se nalazi moja najbliža trgovina?

    Najbliži supermarket Plodine potraži ovdje. Možeš samostalno pretražiti pomoću naziva mjesta, poštanskog broja ili pretraživanjem karte Hrvatske.

    Naš lokator supermarketa je koristan alat koji će ti pokazati sljedeće informacije:

    • tvoj najbliži supermarket Plodine
    • adresu i kontakt broj telefona pojedinog supermarketa
    • radno vrijeme supermarketa
  • Gdje mogu naći podatke o radnom vremenu Plodine trgovina?

    Radna vremena naših supermarketa Plodine potraži ovdje. Supermarketi Plodine za vrijeme određenih blagdana rade prilagođeno, u tom slučaju ćemo te na vrijeme obavijestiti na našoj naslovnoj stranici i na našim društvenim mrežama.

  • Neprehrambeni proizvod je neispravan. Što mogu učiniti?

    Uputi se u supermarket Plodina u kojem je proizvod kupljen, s računom i proizvodom. Možeš se obratiti i nadležnom servis partneru na telefonski broji koji se nalazi u uputama za uporabu. Za dodatna pitanja kontaktiraj nas ovdje.

  • Gdje mogu dobiti informacije o sastavu proizvoda?

    O sastavu većine proizvoda možeš pročitati na deklaraciji samog proizvoda, u slučaju bilo kakvih nejasnoća ili dodatnih informacija, slobodno nas kontaktiraj ovdje. Informacije o sastavu proizvoda Plodine robnih marki nalaze se ovdje.

  • Proizvod koji sam htio kupiti je rasprodan. Što mogu učiniti?

    U slučaju da se rasprodao željeni proizvod u tvojoj najbližnoj trgovini, možes kontaktirati neku našu drugu trgovinu. Popis svih trgovina nalazi se ovdje.

  • Gdje mogu naći podatke o radnom vremenu Plodine trgovina?

    Radno vrijeme svih supermarketa Plodine u Republici Hrvatskoj možeš saznati ovdje.

  • Imam upit u vezi zaštite osobnih podataka. Kome se mogu obratiti?

    Više o zaštiti osobnih podataka možeš saznati ovdje. AAko te zanima više, slobodno nas kontaktiraj kroz obrazac na linku.

  • Je li moguće rezervirati proizvod iz akcijske TV ponude?

    Rezervacija prehrambenih i neprehrambenih proizvoda iz naše ponude nije moguća.

  • Ne znam lozinku za moj profil! Kako mogu dobiti i postaviti novu lozinku?

    Novu lozinku zatraži na službenim stranicama supermarketa Plodine ovdje. Provjeri svoju email adresu i prati upute za promjenu lozinke. Nakon promjene lozinke stiže ti email s potvrdom o promijeni lozinke. Ako ti treba pomoć ili primijetiš tehničke poteškoće slobodno nas kontaktiraj kroz Info centar. Potom provjeri svoju e-mail adresu – stiže ti email poruka s potvrdom o promijeni lozinke.

  • Kako mogu kupiti poklon-karticu?

    Svoju poklon-karticu željenog iznosa kupi na blagajnama u supermarketima Plodine. Uvjete kupnje i korištenja Plodine poklon kartica pogledaj ovdje.

  • Kako mogu dodati ili promijeniti svoje kontakt podatke?

    Osobne podatke provjeri i promijeni na našoj službenoj web stranici unutar svog profila ovdje.

  • Koji su načini plaćanja dostupni u Plodinama?

    Supermaketi Plodine prihvaćaju većinu glavnih i aktualnih načina plaćanja uključujući: gotovinu (euro), debitne i kreditne kartice (Mastercard, Maestro, Visa, Diners Club International, American Express).

    Također je moguće obročno plaćanje sljedećim karticama: 1. Visa, Maestro, Visa Premium izdavatelja PBZ-a; 2. Diners International club; 3. Mastercard, Visa i Maestro izdavatelja Zagrebačke banke; 4. Visa i Master izdavatelja OTP banke

  • Kako se mogu prijaviti za Plodine newsletter?

    Prijava na newsletter je jednostavna, samo prati upute na ovom linku.

  • Kako mogu izbrisati svoj korisnički račun?

    Svoj korisnički račun možeš izbrisati na službenoj stranici Plodina - ovdje.